Tuesday, December 22, 2009

I'm VAMPIRE wearing LEVI'S


hahaha.
nothing much la kedoi.
saje je aku post blog ni nak menghilang kan semak
dalam pale otak aku nie..cite sket la pasal aku ekk sbb da xde mende nak wat lor.ok......
name aku muhd aliff ekhwan.aku stay kat sg buloh.4org adik bradik d mane aku adalah abang long pade adik adikku ye..aku seorang yg ske pakai pakaian yg sempoi tp ala branded gak la.
aku mmbesar dlm keluarga yg amat sederhana dgn seorang ibu yg penyayang,bapa yg bertanggunjawab dan adk beradik yg sentiase membantu.ape plak aku citer neh...
adoiiii...
aku cume nak citer psl pakaian yg aku ske pakai je..
hahha.
aku jenis yg xkesah nak pakai ape pn,janji kemas,style,ade name gak la,xkoyak rabak n org xkan pertikai bile aku pakai.
hehhe...
ni name2 pakaian yg aku pakai and rating aku nak bagi.
ADIDAS - perh aku ske gile pakai adidas.
NIKE - jename yg paling aku faveret skali la dow.
PDI - aku ske gak pakai sbb die fit2 badan aku.hahahaha.
LOUIS VUITTON - aku penah pakai skalii je tu pn utk modeling.huhu
TOPMAN - satu je baju aku ade sbb aku xske la design topman.cam baju gay.
tu je la..
mls gak la aku nak menaip.
papehal comment je la ekk..
chau...

No comments:

Post a Comment